نقاشی های امپرسیونیسم ایپولیت استرامبو «Ipolit Strambu»

نقاشی های امپرسیونیسم ایپولیت استرامبو «Ipolit Strambu»
مجموعه ای از نقاشی های امپرسیونیسم ایپولیت استرامبو «Ipolit Strambu»
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
کد خبر :  ۲۸۷۵۵

ایپولیت استرامبو Ipolit Strambu یک نقاش رومانیایی بود که برای عکس هایش از زنان شناخته شده بود، که از صحنه های داخلی تا نقاشی ها متفاوت بود.

او فرزند یک شبان بود و علاقه مند به طراحی در هنگام حضور در مدارس محلی بود. اولین درس های رسمی او با Theodor Aman و George Demetrescu Mirea در "دانشکده هنرهای زیبا" (که در حال حاضر به عنوان دانشگاه هنر ملی دانشگاه بوکارش شناخته می شود) در سال 1891، نیکولا گرگریسکو، او را تشویق کرد تا نقاشی های خود را برای نمایشگاه Athenaeum رومانیایی ایجاد کند و به عنوان مددکار او تبدیل شود. چهار سال بعد، Strâmbu از آکادمی فارغ التحصیل شد و به عنوان یک نقاش مستقل شد.

درآمد او کافی نبود، بنابراین او در رقابت برای تبدیل شدن به استاد نقاشی در دبیرستان در Craiova وارد شد. او به طور مختصر تدریس می کرد، سپس مدرک تحصیلی برای رفتن به مونیخ، جایی که با کارل فون مار در آکادمی هنرهای زیبا تحصیل کرد، اهدا شد. در سال 1900، او به پاریس رفت، جایی که او در نمایشگاه جهانی حضور داشت.

در سال 1901 پروفسور مدرسه ملی شد. بعدها در همان سال، همراه با استفان لوچیان، نیکولای ورمونت و چندین نفر دیگر، به ایجاد "Tinerimea Artistică" (جوانان هنری) کمک کرد که از هنر واقعی، با افراد عادی و زندگی دهقانان به عنوان موضوعی حمایت کند.

او همچنان به طور گسترده ای نقاشی کرده و در دهه های 1910 و 20 به طور گسترده ای نمایش می دهد؛ از جمله نمایشگاه های دوسالانه ونیز 1924 و نمایشگاه بین المللی هنرهای مدرن صنعتی و تزئینی 1925 در پاریس. او همچنین در مدرسه ای در مستعمره هنرمندان در Baia Mare تدریس می کرد، چندین کتاب درسی و کتابچه های نقاشی نوشت و یکی از برگزارکنندگان "موزه Naţional de Artă Populară" (موزه هنر عامیانه) بود.

اگرچه سبک زندگی محافظه کارانه اش از زمان مرگ او متزلزل شده بود، اما بازبینی های عمده دو بار برگزار شده است. در موزه هنر Craiova در سال 1971 و موزه هنر Drobeta-Turnu Severin در سال 1984.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر